Afbeelding
Foto: Wil Feijen

Tevreden klanten over haal-en-brengservice

Algemeen Algemeen / Son & Breugel

Son en Breugel - De afspraak voor een grote beurt aan haar auto bij Garage Bert Bruil stond al een paar dagen in de agenda van Tanja Schanzleh. Normaal gesproken brengt de Son en Breugelse de auto zelf naar de garage en haalt die ook weer op. Dit keer ging het anders: ze maakte gebruik van de haal-en-brengservice die Garage Bert Bruil aanbiedt aan hun klanten tijdens deze coronaperiode.

Redacteur: Emmy Grit

Tanja: “Een paar dagen voordat de auto naar de garage gebracht moest worden, kreeg ik verkoudheidsklachten. Niets ernstigs, en normaal gesproken zou ik de auto gewoon gebracht hebben. Nu, in deze coronaperiode, ligt het allemaal net even iets anders. Esther Bruil vertelde over de extra service die zij hun klanten aanbieden en ik heb hier gebruik van gemaakt, en dat is goed bevallen.”

Fijne en goede service
Ook de 74-jarige Carola van Heeswijk heeft al van deze service gebruik gemaakt, toen haar auto naar de garage moest voor het omwisselen van de zomer- naar de winterbanden. “Ik ben al jarenlang klant bij Garage Bert Bruil en ik ervaar al deze jaren een fijne en goede service, die nu nog eens wordt uitgebreid met een haal-en-brengservice. Ze zijn altijd vriendelijk, denken met je mee en denken vooral in oplossingen”, vertelt Carola enthousiast.

Telefoontje
Als de auto thuis opgehaald wordt, dan ontvangt de klant een telefoontje dat er een medewerker van het garagebedrijf onderweg is en dat de klant de autosleutel op de motorkap kan neerleggen. Daarna wordt de auto meegenomen en als de auto weer teruggebracht wordt, dan volgt er eerst weer een telefoontje hoe laat de auto weer voor de deur staat. Tanja: “Als de auto weer terug is, worden het stuur, de versnellingspook en de klink van de deur nog eens gedesinfecteerd. De sleutel wordt dan weer op de motorkap gelegd, waarna je deze kunt pakken. Op deze manier voorkom je contactmomenten, wat in deze tijd erg belangrijk is.”