
Repaircafé verplaatst naar 3 juli
AlgemeenSon en Breugel - In verband met de aanhoudende hitte is besloten om de eerstvolgende bijeenkomst van het Repaircafé te verplaatsen van vrijdagmiddag 26 juni naar vrijdagmiddag 3 juli.
Het Repaircafé aan de Taylorstraat 1A opent zoals altijd weer om 13.00 uur. Als u slecht ter been bent of zware spullen ter reparatie wilt aanbieden kunt u van tevoren de beheerder van het HOi-Huis bellen, tel. 0499-46555, zodat de grote poort aan de zijkant van het gebouw (ingang via de onverharde parkeerplaats aan de Taylorstraat ter hoogte van huisnr. 7) opengezet kan worden. Direct na behandeling van de reparatie wordt deze poort weer gesloten om te voorkomen dat het terrein als parkeerplaats wordt gebruikt.
Ná 3 juli begint ook voor de reparateurs de vakantie. De eerstvolgende bijeenkomst zal dan ook naar verwachting zijn op vrijdagmiddag 28 augustus. Alle medewerkers van het Repaircafé wensen u een veilige, gezonde en mooie vakantie!







