Afvalinzameling
Afvalinzameling Foto: Wil Feijen

Gemeente wijzigt afvalinzameling per 1 januari 2024

Algemeen

Son en Breugel - Vanaf 1 januari 2024 zijn er wijzigingen in de afvalinzameling. Deze wijzigingen zijn nodig om de tariefstijging van de afvalstoffenheffing voor alle inwoners te kunnen beperken. Daardoor worden met ingang van 1 januari de PMD zakken en het GFT afval één keer per twee weken opgehaald.

Ook vervalt het happy hour op de milieustraat. Daarbij konden inwoners gratis bepaalde afval wegbrengen bij de milieustraat. Vanaf 1 januari 2024 vervalt deze optie en zal er op alle dagen het reguliere tarief voor het wegbrengen van afval naar de milieustraat worden gehanteerd.

Ook de inzameldag van papier wijzigt. Kijk voor deze en andere actuele data op mijnblink.nl

Heeft u vragen?
Neem dan contact op met de klantenservice van Blink via 0800 -0492. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 -18.00 uur of via klantenservice@mijnblink.nl 

Mail ons!
Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel?
Neem dan contact met ons op: redactie@demooisonenbreugelkrant.nl


Deel dit artikel: