
Lezerspodium
AlgemeenBreugel in beweging, iedere dag, maandenlang, wandelend met mijn trouwe hond over de Asteroidenlaan, aanschouwde ik de prachtige tekening van de te bouwen Bongerd. Maar wat schetste mijn verbazing, na terugkeer van vakantie: die mooie voorzijde bevindt zich aan de andere kant! En nu word ik, en velen met mij, dagelijks geconfronteerd met één groot donker vlak! Gemeente, laat ook deze zijde leven en bruisen.
Zoek een kunstenaar die er iets moois van kan maken. Bijvoorbeeld, levensgrote sporters, jong en oud, in beweging.
Herman Everard







